17. aug. 2012

WISHLIST

WISHLIST
Min ønskeliste for august ser egentligt ikke særlig summer fresh ud, måske er jeg gået i efterårsmode efter den anti-sommer vi har haft? 01. I hvert fald MÅ jeg eje Stine Goya skjorten, og jeg ber til at der er råd til den når næste omgang SU går ind! 02. Den sindssygt awesome Batman-hue ville hjælpe mig godt igennem vinteren, og så er jeg kæmpe BATMANFAN!! Jeg er da ligeglad med at jeg er 27 og at det er upassende;) 03. Har længe ledt efter løs trenchcoat i et blødt materiale, ville jo egentlig helst have Weekdays model i laks, men det er jo ved at være noget tid siden de har været i butikkerne, og den vil af en eller anden grund IKKE dukke op på trendsales. Den grå fra Minimarket er nu ikke noget dårligt bud, og så er den endda på te'bu! 04. Jeg skal bruge en leopardmønstret clutch, gerne billigere end denne fra Jerome Dreyfuss til at sidde imellem mine 05. røde negle. Det er elegant og det er smart. Man skulle tro det var løgn, men jeg ejer ikke en rød neglelak! Jesus!